Tijekom godina Zgraf je okupljao dizajnere, teoretičare i kritičare s namjerom propitivanja temeljnih problema i položaja dizajna u suvremenom društvu kako bi kontinuirano ukazivao na značaj dizajna kao profesije. Bavio se odnosima grafičkog dizajna i umjetnosti, ukazivao na važnost edukacije zalažući se za osnivanje studija dizajna, istraživao načine širenja digitalne tehnologije u dizajnu – web dizajn i multimediju kao nove segmente dizajna, propitivao ulogu i društvenu odgovornost dizajna i dizajnera na području oglašavanja te bio mjesto susreta raznolikosti kultura, kao i mjesto sučeljavanja i dijaloga lokalnog i globalnog. Istovremeno, odabirom članova žirija i otvorenim natječajem Zgraf prezentira svjetske primjere grafičkog dizajna kako bi pružio što širi i kvalitetniji uvid u svjetsku dizajnersku scenu, te kontekstualizirao radove domaće produkcije.
Međunarodni žiri 12.izdanja Zgrafa čine:
Sanja Rocco, Jianping He, Rick Poynor, Radovan Jenko i Vaughan Oliver.
Sanja Rocco (mr.sc. d.i.a.) dizajnerica je vizualnih komunikacija, te magistrica marketinga. Educira buduće menadžere o ulozi dizajna, a predmet njezina istraživanja je upravljanje dizajnom u interdisciplinarnom području. Aktivna u promicanju dizajnerske profesije (potpredsjednica ICOGRADA 1998 – 2001., Zgraf 7-11, članica brojnih žirija te inicijatorica brojnih projekata i izložbi) te je dobitnica više nacionalnih i međunarodnih priznanja (Gold – 3rd Crane European Letterhead Design Competition, Honorable Mention – BIO 15, Merit Award – 78th ADC Annual – koautor T. Bratelj). Radovi su joj publicirani u katalozima izložbi te dizajnerskim publikacijama (Print Annual 2000, AREA Phaidon 2004, Umjetnost uvjeravanja 2006, Hrvatski dizajn sad, 2009). Članica ULUPUH-a i HDD-a.
Jianping He rođen je 1973. godine u Kini, a živi i radi u Berlinu kao grafički dizajner, profesor i izdavač. Studirao je grafički dizajn na Kineskoj akademiji likovnih umjetnosti (1991-1994.), Meisterschule of Fine Arts na Umjetničkom sveučilištu u Berlinu (1997-2001.), a titulu doktora znanosti povijesti kulture stekao je na Frei sveučilištu u Berlinu 2011.godine. Predaje na Umjetničkom sveučilištu u Berlinu gdje je zaposlen kao gost predavač. Godine 2002. osnovao je vlastiti dizajnerski studio i izdavačku kuću, hesign (http://www.hesign.com/), sa sjedištem u Berlinu i podružnicom u Hangzhou od 2008.
Radovan Jenko je grafički dizajner, ilustrator i profesor. Godine 1981. diplomirao je u klasi prof. Henryk Tomaszewski i prof. Tereza Pagowska u Varšavi. Od 198.1 do 1986. bio je umjetnički direktor i dizajner u dizajnerskom studiju, a 1986. započinje raditi samostalno za brojne kulturne institucije i tvrtke u Sloveniji. Od 1991. počeo je predavati vizualne komunikacije na Sveučilištu u Ljubljani (Akademija likovnih umjetnosti i dizajna) gdje je radio kao profesor vizualnih komunikacija i ilustracije. Godine 2003. Pomagao je u osnivanju Brumen Foundation, institucije za promicanje vizualnih komunikacija, koja organizira Biennale slovenskih vizualnih komunikacija. Također, umjetnički je direktor Međunarodnog festivala plakata u Ljubljani. Osvojio je brojne nagrade, uključujući i slovenske nacionalne nagrade za dizajn, srebrnu medalju Art Directors Club New York, srebrna nagrada na Toyama trijenale plakata te 1. nagradu Zgrafa 1. Član je AGI-a (Alliance Graphique Internationale).
Vaughan Oliver, britanski grafički dizajner, rođen je 1957. Živi i radi u Epsom, južnom Londonu. Najpoznatiji je po svom radu s grafičkim dizajnerskim studijima 23 Envelope i v23. Oba studija održavala su blizak odnos s izdavačkom kućom 4AD između 1982. i 1998. godine, te su za njih izradili brojne covere za bendoce kao što su Mojave 3, Lush, Cocteau Twins, Dead Can Dance, The Breeders, This Mortal Coil, Pale Saints, Pixies i Throwing Muses. Osim rada za 4AD, Oliver je dizjanirao i za Davida Sylvian, The Golden Palominos i Bush. Oliver je 2011. godine dobio počasnu titulu Master of Arts na Sveučilištu za kreativne umjetnosti (University for the Creative Arts) gdje predaje na sveučilištu Epsom kao gostujući profesor.
Rick Poynor britanski je pisac, kritičar, predavač i kustos koji se specijalizirao za dizajn, medije i vizualnu kulturu. Osnivač je londonskog časopisa Eye, urednik istog od 1990. do 1997., a od 1999. kolumnist rubrike Kritika. Od 2000. godine redoviti je kolumnist časopisa Print. Njegovi su članci, eseji i recenzije objavljivani u časopisima I.D., Metropolis, Harvard Design Magazine, Adbusters, Blueprint, Icon, Frieze, Creative Review, The Guardian, Financial Times te mnogim drugim publikacijama. 2003. godine suosnovao je blog Design Observer na kojem redovito objavljuje. Od 1994. do 1999. Poynor je na Royal College of Art u Londonu radio kao gost predavač, a kao znanstveni suradnik od 2006. do 2009. Isto tako, predavao je i na akademijo Jan van Eyck u Maastrichtu u Nizozemskoj. Često predaje i izlaže na temu dizajna i vizualne kulture na javnim događanjima, konferencijama i školama dizajna diljem Europe, SAD-a, Australije i Kine. 2007. godine bio je glavna intervjuirana osoba u popularnom dokumentarcu Helvetica.