Poziv studentima na prijavu

Bez kotizacije!

Pozivamo studente dizajna i studentske timove da se prijave na natjecanje za EDU zgraf plakate.

Što trebate učiniti:

  • Osmislite ili prijavite već realizirani plakat na temu: (Ne)zadovoljstvo svima.
    *molimo pročitajte opis teme u nastavku.
  • Dimenzije vašeg rada: B2 (50 x 70 cm)
  • Format: PDF (export za print)

Napomena: Možete prijaviti samo 1 rad kao osoba / ili seriju plakata – 3 komada kao tim (do 5 studenata).

Ograničenje prijavljenih radova: 25 MB.

Rok prijave radova: 15. svibanj 2025.

    Selekcijska komisija EDU zgraf

    Miranda Herceg
    Sven Sorić
    Marko Baus

    OBJAVA SELEKTIRANIH PLAKATA:

    Selekcijska komisija EDU zgraf-a će odabrati najbolje i najkreativnije studentske radove koji će biti digitalno tiskani za izložbu.

    Nakon 10. lipnja 2025. možete provjeriti jeste li vi ili vaš tim odabrani za sudjelovanje na izložbi. Odabrani studentski plakati također će biti dostupni kao digitalna galerija na ovoj web stranici od 18. lipnja 2025. godine zajedno s popisom sudionika koji su poslali svoje radove.

    O TEMI: (ne)zadovoljstvo svima

    „Ako postoji neka dodirna točka između snova i života, onda je sve dobro.“
    Dmitrij Ivanovič Pisarev

    Što nas kao pojedince čini zadovoljnima? Što je kome zadovoljstvo činiti i kako je kome zadovoljstvo sudjelovati? Što su prioriteti osobnog, a što kolektivnog zadovoljstva i imamo li ih na dohvat ruke ili ih moramo stvoriti?

    „Pretpostavljajući kako je ostvarenje nečega razlog zadovoljstvu, što uključuje da se time treba baviti, logično je ne postavljati prevelike ciljeve. A ako pak pojedinac želi imati više dionica u totalu kolektivnog zadovoljstva, i ulog mora biti veći. Problem najčešće nastaje u disbalansu, želeći osvojiti što veće zadovoljstvo, postavlja si ciljeve koje ne može ostvariti, što ga čini dvostruko nezadovoljnim: izostaje zadovoljstvo ostvarenjem, a slijedom toga i udio u glavnici.“ (Boris Greiner)

    „Ja bih pak istaknuo da me ne zanima toliko govoriti o zadovoljstvu kao ishodu procesa, koliko o sreći. (…) Naime, zadovoljstvo poimam kako sama riječ kaže: kada su zadovoljeni osobni i društveni preduvjeti da do rada dođe, da se rad ostvaruje na korist svih koji sudjeluju u njegovom tijeku, a ne njihovu štetu; i kad je k tome njihov pojedinačni i zajednički rad ravnopravno vrednovan, mislim kako možemo reći da je postignuto obostrano, odnosno višestruko zadovoljstvo; no također mislim i da je riječ o bazi, dok nam cilj treba biti dostizanje sreće. Sveopće sreće za sve.

    Dizajn treba osvijestiti vrijeme kojeg kao samo jedna od planetarnih zajednica više nemamo puno ili ga nemamo uopće, no usprkos tome i dizajn može sudjelovati u postizanju sreće, ali nikako ne samo za one koji od dizajna ili za dizajn žive.“ (Bojan Dmitrović Krištofić)